PELAWAT KEHORMAT

Thursday, April 29, 2010

Ahlan wa sahlan wa marhaban bikum


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum warahmatullah

Wahai tuhan yang membolak balikkan hati-hati manusia,aku memuji kepada Mu lantaran tambahan nikmat Mu,aku bersyukur diatas segala kebaikan yang mana pangkalnya semata-mata daripada kurniaan Mu,maha suci tuhan yang jauh tinggi sifat-sifatNya daripada menyerupai dan persamaan,maha suci Mu yang bersih daripada pekerjaan-pekerjaan dan perbuatan-perbuatan Mu daripada kekurangan dan keburukan…

Aku meminta rahmat dan sejahtera kepada Mu Rasulullah kekasih zat yang maha agung yang mana dengan kemahuan Mu yang soheh telah mengecilkan tentera-tentera kebodohan,dengan kekerasan hati Mu telah merobak rabekkan persatuan kesesatan sekaligus membentangkan jalan kebenaran…

Alhamdulillah ala kulli hal..dapat saya menyiapkan blog yang tidak seberapa ini atas tujuan berkongsi dan memanfaatkan ilmu yang ada di dada..saya alu-alukan kedatangan amtum semua..selamat berkunjung dan salam perkenalan dari saya..

ikhlas : syed hasan , ibnusyedomar

No comments:

Post a Comment